خاتمی

دلم می خواد هوار بزنم.  الان داشتم توی بیست و سی سخنرانی خاتمی راجع به متهمان اینترنتی رو گوش می کردم. این اون آدمیه که 23 و 27 میلیون نفر بهش رای دادن؟  کاش فقط دستم به حرفایی که بعد از 18 تیر در دفاع دانشجو ها زد می رسید. اگه اشتباه نکنم از حمایت و هر کاری بتونم می کنم( گرچه بعد عین ابله ها با بقیه ساخت) می زد. حالا میگه اگه این متهمان ده درصد حرف هاشون هم راست باشه باید بررسی کرد( یعتی شایدم راست نباشه!). تازه بعد از اون همه تلاشی که  بچه ها روی اینترنت کردند و حرف هایی که خود مثلا متهمان( کلمه ی دیگه ای به ذهنم نمی رسه هر چند که اینم مناسب نیست) برای خاتمی و ابطحی و بقیه گفتند.


خوشحالم که بهار 80 بهش رای ندادم.

؟

سلام
برگشتن من به اندازهی بازگشت ده هزارتن طول کشید. تو این مدت داشتم یه ول گردی اساسی روی نت می کردم.
حالا اینجا رو ببینید تا بعد راجع بهش توضیح بدم.http://friends.blogsky.com