؟

دلم می خواست با اولین برف یا بارون راجع به بارون بنویسم. ولی الان خیلی داغون تر از این حرف هام.

روز عجیبیه. بار دومین بار در عمرم امتحان ترم عربیمو خوب دادم. با دوستام قرار گذاشته بودیم که بعد از امتحان بریم پست خونه اونا پاکت سراسری شونو پست کنند منم دفترچه ی آزاد رو بخرم.

اولین اتفاق: در ضایع ترین حالت ممکن خوردم زمین.

دومین اتفاق: یه ربع به دوازده رسیدیم پست خونه غلغله ای بود. تا دوازده و ربع توی صف آزاد بودم. کسی جواب درست و حسابی نمی داد. یه خانم عصبانی شد و شروع کرد به داد و بیداد. بقیه ی مسئول های پست خونه جواب نمی دادن و باجه ای که به من گفتند دفترچه ی آزاد رو می ده بست. تازه دوازده و ربع یه باجه ی دیگه شروع کرد به آزاد دادن.

دوازده و نیم اومدم بیرون و مثلا گفته بودم که دوازده و ربع خونه ام. پریدم توی یه تاکسی و اومدم خونه.

قبلا گفتم که من آدم حرافی ام. خیلی ها هر قدر هم که حرف بزنند موقع ناراحتی ساکت می شن ولی من بیشتر حرف می زنم.

خیلی سخته که با یه عالمه غرغر بیای خونه و ببینی که اهل خونه از تو کلافه ترند. خیلی بده که بخوای بزنی زیر گریه ولی ناچار بشی چرت و پرت بگی وبه روی خودت نیاری. خیلی سخته که حتی نتونی پیش یه دوست هم حرف بزنی چو ن همه امتحان دارند و احساساتی اند.

و خیلی خوبه که این جا می تونم راحت حرف بزنم.

 

امتحانمو گند زدم.  فردا هم امتحانای ترم شروع میشه!!!!

دوست!!

وقتی ۶ ماه پیش گفتم که می خوام این اسمو روی وبلاگم بذارم همه عصبانی شدند.( مخصوصا کنکوری های محترم!) آروم آروم شروع کردم اول با پرشین بلاگ و بعد با بلاگر. اما بعد از یه مدتی احساس کردم که خیلی ناشی ام. باید بیشتر از این حرف ها نوشته های دیگران رو بخونم. باید یاد بگیرم که نوشتن چه چیز هایی مجازه و چه حرف هایی چه پیامدهایی دارند. و به نظر خودم باید دوست پیدا می کردم.

من آدم حرافی هستم و برای حرف زدن منتظر نمی مونم که یه گوش شنوا پیدا کنم.  با در دیوار آینه وبیشتر از همه با خودم حرف میزنم .حرف زدن برام کار سختی نیست. اما همین کار ساده توی فضای مجاری برام تقریبا غیر ممکنه! دوست دارم که کسی نوشته هام رو بخونه.

امیدوارم بعد از ۶ ،۷ماه چند تایی دوست داشته باشم که چرت و پرت های من رو بخونند!!

سلام

سلام بالاخره من هم راه افتادم. البته به یمن وجود یه دوست!   که اگه نبود احتمالا من یه ده سال دیگه شروع می کردم به نوشتن.

به هر حال امیدوارم که جا نزنم!!!!