بالاخره برگشتم!!!

سلام


بالاخره از خوندن دست کشیدم . دو هفته است که کنکوردادم. یه ریز دارم یا کتاب می خونم یا وبلاگ. تلافی تمام چیز هایی که تا یه ماه پیش می خواستم بخونم و عذاب وجدان نمی ذاشت. نا حالا ترلان رو خوندم  و شهری چون بهشت سیمین دانشور رو. دن آرام شاملو و بوف کور هدایت و یه کتاب مقدمات فلسفه با هم دستمه.  دارم کیف دنیا رو می کنم. دو سه ساله اینجوری مثل قحطی زده ها کتاب نخوندم. آها دفتر چه ی ممنوع رو هم پریروز تموم کردم.



از این موج که بگذرم آ دم می شم!!!!




راستی بعد از مدتها رنگ نظرخواهی مو عوض کردم!!!!!

کنکور

سلام

آخرین باری که این صفحه رو باز کردم زلزله ی بلده اومد. امیدوارم این بار اتفاقی نیافته. شوخی می کنم زیاد به این چیزا اعتقاد ندارم.

الان ظهر جمعه است و سه ساعت دیگه کنکور زبان شروع می شه. البته رشته ی من علوم انسانیه ولی خب این هم تقریبا همون قدر هیجان ( بخوانید استرس!!!) ایجاد می کنه.


برام دعا کنید.